Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Daj bliskim chwilę,
którą zapamiętają
Kup prezent
Zamknij

stanowisko urzędnicze Obrona Cywilna

Nr oferty: StPr/25/3069Dodane przez: Urząd Miasta Luboń

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
: Zakres wykonywanych zadań: I.OBRONNOŚĆ 1.Opracowywanie i aktualizowanie dokumentów w ramach planowania i progra-mowania obronnego na terenie Miasta, w tym: a.planu operacyjnego funkcjonowania Miasta Luboń, b.dokumentacji stanowiska kierownika (SK) i w stałym i zapasowym miejscu pracy, 2.Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji stałego dyżuru Burmistrza Miasta Luboń zapewniającego właściwy obieg informacji w czasie podwyższania stanów gotowości obronnej. 3.Prowadzenie, opracowywanie i aktualizacja planu przygotowań podmiotów lecz-niczych na terenie Miasta. 4.Wykonanie zadań związanych z planowaniem i nakładaniem obowiązku świad-czeń osobistych i rzeczowych na terenie Miasta oraz opracowywanie: a.planu świadczeń osobistych Miasta na bieżący rok, b.planu świadczeń osobistych przewidzianych do wykonania w razie ogło-szenia mobilizacji i w czasie wojny na terenie Miasta, c.planu świadczeń rzeczowych Miasta na bieżący rok, d.planu świadczeń rzeczowych przewidzianych do realizowania w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny na terenie Miasta, e.zbiorczego wykazu świadczeń osobistych i rzeczowych przewidzianych do realizacji na obszarze Miasta, 5.Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji planu akcji kurierskiej Miasta Lu-boń przy współpracy z Wojskowym Centrum Rekrutacji i Policją oraz przygotowa-nie treningów: a.aktualizowanie dokumentów związanych z doręczeniem kart powołania zgodnie z obowiązującymi przepisami, b.doręczenie kart powołania osobą podlegającym obowiązkowi służby woj-skowej, c.współpraca z Wojskowym Centrum Rekrutacji, 6.Planowanie i organizowanie szkolenia obronnego na terenie Miasta, w tym: a.opracowywanie programu szkolenia obronnego Urzędu Miasta Luboń b.opracowanie planu szkolenia obronnego w Urzędzie Miasta na dany rok c.opracowywanie dokumentacji, ćwiczeń i treningów obronnych, akcji ku-rierskiej, szkolenie zespołu kierującego akcja kurierska 7.Sprawowanie nadzoru i kontroli wykonywania zadań obronnych w Urzędzie i podległych jednostkach organizacyjnych gminy. II.OBRONA CYWILNA, ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE: 1.Prowadzenie spraw związanych z zadaniami Miasta w zakresie obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego. 2.Planowanie działalności w zakresie obrony cywilnej wynikającej z zarządzeń i wy-tycznych resortowych oraz według ustaleń Burmistrza Miasta. 3.Opracowywanie planu Zarządzania Kryzysowego oraz obrony cywilnej na pod-stawie wytycznych oraz według ustaleń Burmistrza Miasta i ich aktualizacja, w tym: a.planu obrony cywilnej Miasta, b.gminnego planu zarządzania kryzysowego, c.planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzy-sowych, d.planu operacyjnego ochrony przed powodzią, e.zaopatrzenia w wodę w warunkach specjalnych - kryzysowych, f.planu dystrybucji preparatu ze stabilnym jodem. 4.Uczestniczenie w szkoleniach i ćwiczeniach zarządzania kryzysowego, obrony cy-wilnej. 5.Opracowywanie planu przygotowywania i zabezpieczenia ewakuacji ludności oraz uczestnictwo w prowadzeniu akcji ratunkowych. 6.Sprawowanie nadzoru nad pomieszczeniami do przechowywania sprzętu ZK, OC, p.powodziowego, dbałość o jego konserwację. 7.Przeprowadzanie inwentaryzacji sprzętu i materiałów znajdujących się w maga-zynie obrony cywilnej. 8.Organizowanie i uczestnictwo w pracach Miejskiego Zespołu Reagowania Kryzy-sowego. 9.Realizowanie zadań wynikających z podwyższania stopni alarmowych. 10.Przeprowadzanie aktualizacji przydziałów organizacyjno-mobilizacyjnych do for-macji OC, nadanie przydziałów nowym członkom. 11.Systematyczne sprawdzanie łączności telefonicznej oraz uczestnictwo w trenin-gach systemu alarmowania i łączności. 12.Realizacja zadań zawartych w aktach prawnych w sprawach zarządzania kryzy-sowego, obrony cywilnej. III.SPRAWY PRZECIWPOŻAROWE 1.Realizacja zadań Miasta wynikających z ustawy o ochronie ppoż., ochotniczych strażach pożarnych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw. 2.Prowadzenie spraw finansowych w tym: sprawozdań z zaangażowania środków budżetowych, opisywanie faktur pod kątem zgodności z prawem, planem i har-monogramem finansowym, oraz przygotowywanie i rozliczanie dotacji dla OSP. 3.Współpraca z Komendą Wojewódzką i Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Po-znaniu oraz jednostką Ochotniczej Straży Pożarnej w Luboniu. IV.Przygotowywanie projektów umów, zarządzeń, regulaminów i uchwał niezbędnych do wykonywania zadań na danym stanowisku. V.Prowadzenie Kancelarii materiałów niejawnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1/2
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
: od 5 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Miasta Luboń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Romualda Suchowiak
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.Kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony www.bip.lubon.pl ) 2.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, 3.Kopie dotychczasowych świadectw pracy, 4.Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne, 5
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zakres wykonywanych zadań: I.OBRONNOŚĆ 1.Opracowywanie i aktualizowanie dokumentów w ramach planowania i progra-mowania obronnego na terenie Miasta, w tym: a.planu operacyjnego funkcjonowania Miasta Luboń, b.dokumentacji stanowiska kierownika (SK) i w stałym i zapasowym miejscu pracy, 2.Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji stałego dyżuru Burmistrza Miasta Luboń zapewniającego właściwy obieg informacji w czasie podwyższania stanów gotowości obronnej. 3.Prowadzenie, opracowywanie i aktualizacja planu przygotowań podmiotów lecz-niczych na terenie Miasta. 4.Wykonanie zadań związanych z planowaniem i nakładaniem obowiązku świad-czeń osobistych i rzeczowych na terenie Miasta oraz opracowywanie: a.planu świadczeń osobistych Miasta na bieżący rok, b.planu świadczeń osobistych przewidzianych do wykonania w razie ogło-szenia mobilizacji i w czasie wojny na terenie Miasta, c.planu świadczeń rzeczowych Miasta na bieżący rok, d.planu świadczeń rzeczowych przewidzianych do realizowania w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny na terenie Miasta, e.zbiorczego wykazu świadczeń osobistych i rzeczowych przewidzianych do realizacji na obszarze Miasta, 5.Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji planu akcji kurierskiej Miasta Lu-boń przy współpracy z Wojskowym Centrum Rekrutacji i Policją oraz przygotowa-nie treningów: a.aktualizowanie dokumentów związanych z doręczeniem kart powołania zgodnie z obowiązującymi przepisami, b.doręczenie kart powołania osobą podlegającym obowiązkowi służby woj-skowej, c.współpraca z Wojskowym Centrum Rekrutacji, 6.Planowanie i organizowanie szkolenia obronnego na terenie Miasta, w tym: a.opracowywanie programu szkolenia obronnego Urzędu Miasta Luboń b.opracowanie planu szkolenia obronnego w Urzędzie Miasta na dany rok c.opracowywanie dokumentacji, ćwiczeń i treningów obronnych, akcji ku-rierskiej, szkolenie zespołu kierującego akcja kurierska 7.Sprawowanie nadzoru i kontroli wykonywania zadań obronnych w Urzędzie i podległych jednostkach organizacyjnych gminy. II.OBRONA CYWILNA, ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE: 1.Prowadzenie spraw związanych z zadaniami Miasta w zakresie obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego. 2.Planowanie działalności w zakresie obrony cywilnej wynikającej z zarządzeń i wy-tycznych resortowych oraz według ustaleń Burmistrza Miasta. 3.Opracowywanie planu Zarządzania Kryzysowego oraz obrony cywilnej na pod-stawie wytycznych oraz według ustaleń Burmistrza Miasta i ich aktualizacja, w tym: a.planu obrony cywilnej Miasta, b.gminnego planu zarządzania kryzysowego, c.planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzy-sowych, d.planu operacyjnego ochrony przed powodzią, e.zaopatrzenia w wodę w warunkach specjalnych - kryzysowych, f.planu dystrybucji preparatu ze stabilnym jodem. 4.Uczestniczenie w szkoleniach i ćwiczeniach zarządzania kryzysowego, obrony cy-wilnej. 5.Opracowywanie planu przygotowywania i zabezpieczenia ewakuacji ludności oraz uczestnictwo w prowadzeniu akcji ratunkowych. 6.Sprawowanie nadzoru nad pomieszczeniami do przechowywania sprzętu ZK, OC, p.powodziowego, dbałość o jego konserwację. 7.Przeprowadzanie inwentaryzacji sprzętu i materiałów znajdujących się w maga-zynie obrony cywilnej. 8.Organizowanie i uczestnictwo w pracach Miejskiego Zespołu Reagowania Kryzy-sowego. 9.Realizowanie zadań wynikających z podwyższania stopni alarmowych. 10.Przeprowadzanie aktualizacji przydziałów organizacyjno-mobilizacyjnych do for-macji OC, nadanie przydziałów nowym członkom. 11.Systematyczne sprawdzanie łączności telefonicznej oraz uczestnictwo w trenin-gach systemu alarmowania i łączności. 12.Realizacja zadań zawartych w aktach prawnych w sprawach zarządzania kryzy-sowego, obrony cywilnej. III.SPRAWY PRZECIWPOŻAROWE 1.Realizacja zadań Miasta wynikających z ustawy o ochronie ppoż., ochotniczych strażach pożarnych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw. 2.Prowadzenie spraw finansowych w tym: sprawozdań z zaangażowania środków budżetowych, opisywanie faktur pod kątem zgodności z prawem, planem i har-monogramem finansowym, oraz przygotowywanie i rozliczanie dotacji dla OSP. 3.Współpraca z Komendą Wojewódzką i Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Po-znaniu oraz jednostką Ochotniczej Straży Pożarnej w Luboniu. IV.Przygotowywanie projektów umów, zarządzeń, regulaminów i uchwał niezbędnych do wykonywania zadań na danym stanowisku. V.Prowadzenie Kancelarii materiałów niejawnych.
StPr/25/3069
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych; czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym, kontrola publicznego transportu zbiorowego w zakresie określonym w przepisach ustawy o publicznym transporcie zbiorowym; współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń; zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia;ochrona obiektów komunalnych Praca w godz. pomiędzy 6-22
StPr/25/3063
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Praca w godz 6-14, 13-21 Rodzaj umowy: dla osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, piersze 2-3 tyg. (do momentu wykonania badań lekarskich) umowa zlecenie, nastęnie umowa o pracę. Dla osób nie posiadających orzeczenia o stopniu niepełnosprawności - umowa zlecenie.
StPr/25/3043
data rozpoczęcia pracy od 09.12.2025
wynagrodzenie od od 30,50 do 32,00 PLN