Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Spraw bliskim radość
zanim będzie za późno!
Kup prezent
Zamknij

stanowisko urzędnicze w Kancelarii Ogólnej

Nr oferty: StPr/25/3004Dodane przez: Urząd Miasta Luboń

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
: Prowadzenie elektronicznego rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu, Udzielanie informacji o sposobie i miejscu załatwiania spraw w Urzędzie oraz w urzędach administracji samorządowej i rządowej, Informowanie interesantów o zakresach czynności Wydziałów i poszczególnych pracowników, Wydawanie i przyjmowanie druków, formularzy. Obsługa połączeń telefonicznych oraz urządzeń biurowych (skaner, kserokopiarka, drukarka, terminal płatniczy), Skanowanie korespondencji przychodzącej do systemu EZD, Potwierdzanie profilu zaufanego, Przyjmowanie opłaty skarbowej. Praca w godzinach 07:30-15:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 22.12.2025
: od 5 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Miasta Luboń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BOJANOWSKIEGO 2, 62-030 Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Romualda Suchowiak
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.Kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony www.bip.lubon.pl ) 2.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, 3.Kopie dotychczasowych świadectw pracy, 4.Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne, 5
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Prowadzenie elektronicznego rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu, Udzielanie informacji o sposobie i miejscu załatwiania spraw w Urzędzie oraz w urzędach administracji samorządowej i rządowej, Informowanie interesantów o zakresach czynności Wydziałów i poszczególnych pracowników, Wydawanie i przyjmowanie druków, formularzy. Obsługa połączeń telefonicznych oraz urządzeń biurowych (skaner, kserokopiarka, drukarka, terminal płatniczy), Skanowanie korespondencji przychodzącej do systemu EZD, Potwierdzanie profilu zaufanego, Przyjmowanie opłaty skarbowej. Praca w godzinach 07:30-15:30.
StPr/25/3004
data rozpoczęcia pracy od 22.12.2025
wynagrodzenie od od 5 600 PLN