Burmistrz Miasta Luboń ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: do spraw oświaty zdrowia i kultury w Wydziale Oświaty Zdrowia i Kultury Urzędu Miasta w wymiarze pełnego etatu.
I. Zakres zadań:
1.Prowadzenie działań związanych z osobami niepełnosprawnymi
2.Prowadzenie zadań związanych ze żłobkami
3.Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych pracowników
4.Prowadzenie zadań związanych z promocją zdrowia
5.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o imprezach masowych
6.Prowadzenie ewidencji dzieci w przedszkolach publicznych, niepublicznych i rozliczeń między gminami.
7.Współorganizowanie imprez miejskich
8.Naliczanie wysokości dotacji dla przedszkoli niepublicznych
9.Przygotowywanie i nadzorowanie realizacji porozumień dotyczących refundacji kosztów za pobyt dzieci w przedszklach i żłobkach w innych gminach
10.Współpraca z placówkami służby zdrowia na terenie miasta.
11.Prowadzenie spraw związanych z programem stypendialnym wspierania uzdolnionych dzieci i młodzieży w Luboniu
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a) niezbędne:
*Wykształcenie średnie
*Obywatelstwo polskie.
*Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
*Złożenie oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne.
*Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
b) dodatkowe:
*wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie z zakresu administracji publicznej, zarządzania, ekonomii
*doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
*znajomość ustaw kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej,
*znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
*komunikatywność i łatwość swobodnego wysławiania się oraz pisania tekstów,
*umiejętność pracy w zespole,
*bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów biurowych, internet, urządzeń biurowych,
*prawo jazdy
III. Oczekujemy na państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
*kwestionariusz osobowy,
*kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, kopie dotychczasowych świadectw pracy,
*oświadczenia kandydata o niekaralności, zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
*list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska,
*życiorys zawodowy wraz z opisem przebiegu praktyk zawodowych i odbytego stażu,
*oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Wymagane dokumenty można składać w terminie do 20 lipca 2012 roku:
- osobiście w Sekretariacie Burmistrza Miasta Luboń, pokój 109
- lub przesłać na adres: Burmistrz Miasta Pl.E.Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń
Z dopiskiem na kopercie „Nabór nr 2110.05.2012"
IV. Informuję jednocześnie, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Luboń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.