Przepraszamy ale do oglądania tej strony wymagane jest włączenie JavaScript.

Aquanet przeprasza za zaistniałą sytuację

W kwietniu br. nasi Czytelnicy zgłaszali nam problem związany z brakiem wody na ich posesjach oraz w mieszkaniach. Okazało się, iż przyczyną braku dostawy wody była awaria rurociągu na ulicy Kotowo. Mieszkańców miasta jak i pracowników naszej redakcji zbulwersował jednak fakt, iż przez ponad półtorej godziny nikt nie mógł dodzwonić się do firmy Aquanet. W związku z zaistniałą sytuacją wystosowaliśmy pismo do firmy z prośbą o wyjaśnienie przyczyn takiego stanu rzeczy. Poniżej cytujemy odpowiedź jaką otrzymaliśmy:

Szanowna Pani,

Przede wszystkim dziękuję za poinformowanie nas o zaistniałym problemie z numerem 994 w dniu 28 kwietnia br. Sprawę zbadaliśmy i okazało się, że z powodów technicznych (siedziba pogotowia wodociągowego przenoszona była z ul.Przepadek na ul.Piątkowską) i ... nie wszystkie systemy zadziałały na czas. Oczywiście tak być nie powinno, zostało to skorygowane - informacje o awariach na bieżąco umieszczane są pod numerem 994.
Mogę tylko najmocniej przeprosić za Pani pośrednictwem mieszkańców Lubonia za tę niedogodność.

Łączę wyrazy szacunku

Dorota Wiśniewska
Kierowniczka Działu Marketingu

Izabella Chodorowska

 

Telefon interwencyjny
i kontakt z redakcją
 
501 295 785

redakcjaate-lubon [dot] pl