Przepraszamy ale do oglądania tej strony wymagane jest włączenie JavaScript.

Kupno mieszkania

O wszystkim ....

Kupno mieszkania

Postprzez rafald » 7 kwietnia 2011, 14:42

Hej.
Nadszedł taki czas, że muszę wyfrunąć z rodzinnego gniazdka i przenieść się "na swoje". Rozglądam się trochę po ofertach sprzedaży mieszkań, robię jakieś drobne przygotowania, no ale wiadomo - wszystko rozbija się o brak funduszy. No niby brak, ale przecież można wziąć kredyt. Zacząłem więc przeglądać oferty banków no i właściwie spodobała mi się oferta Deutsche Banku, który ma przecież już swoją renomę. Chciałbym właśnie wziąć kredyt na mieszkanie, o którym można tu poczytać. Jednak nie znam się za bardzo na sprawach finansowych, dlatego zwracam się z prośbą do forumowiczów, którzy być może mają już taki kredyt za sobą, czy wzięli tego typu kredyt. Zależałoby mi na informacjach o tym, gdzie mogę udać się, żeby porozmawiać o tym. Czy winien to być jakiś prawnik, czy doradca finansowy?
Oczywiście nie musi to być Deutsche Bank, chętnie spojrzę na inne oferty kredytów hipotecznych.

Sprawa nie jest jakoś bardzo pilna, no ale jednak chciałbym coś ruszyć już w tej kwestii.

Dzięki
rafald

Re: Kupno mieszkania

Postprzez M » 7 kwietnia 2011, 19:59

rafald, zawsze możesz iść do banku i pytać, pytać, pytać...
M

Postprzez pawlok » 7 kwietnia 2011, 20:09

rafald napisał(a):. Czy winien to być jakiś prawnik, czy doradca finansowy?Oczywiście nie musi to być Deutsche Bank, chętnie spojrzę na inne oferty kredytów hipotecznych.i

Pomijając dziwny moim zdaniem cel inwestycyjny to...
Przejdź się najpierw do jakieś "sieciowych doradców finansowych" zobacz jakie oferty ci przedstawią - potem przejdź się po tych samych bankach i innych jestem na 100% przekonany że się miło zdziwisz...
A i spacer niezbyt daleki w zasadzie Św Marcin i masz wszystkie banki :-)