Przepraszamy ale do oglądania tej strony wymagane jest włączenie JavaScript.

Zobacz wątek - Sklepy internetowe - ostrzeżenie przed nieuczciwością.

Sklepy internetowe - ostrzeżenie przed nieuczciwością.

Dyskusje o aktualnościach z kraju i ze świata

Sklepy internetowe - ostrzeżenie przed nieuczciwością.

Postprzez Pyrkosz » 19 września 2012, 20:42

Witam. Zakładając temat chciałbym wywołać dyskusję na forum na temat nieuczciwych praktyk stosowanych przez sklepy internetowe. W obecnych czasach odgrywają one coraz wiekszą rolę w handlu i coraz więcej osób z nich korzysta. Można byłoby więc podzielić się swoimi doświadczeniami, aby przestrzec innych przed błędami lub nieuczciwymi sklepami.
Moje przykre doświadczenia dotyczą sklepu Łazienka+ z Lubonia (wielu pewnie się zdziwi). Wybrałem tą firmę z polecenia kolegi, poza tym ma magazyn w samym Luboniu i można odebrać osobiście. Zamówiłem kabinę prysznicową, brodzik i syfon. Termin realizacji miał być 2-3 tygodnie. Czekałem na dostawę blisko 6 tyg. przy czym co najmniej 3 razy opóźniano (zmieniano) termin odbioru przez co musiałem zmieniać termin montażu (fachowca) i w końcu nie mogłem być przy odbiorze osobiście. Towar odebrać zmuszona była żona i tu zaczyna się problem. Nie rozpakowała towaru (nie mogłaby ze względu na gabaryty i ciężar tego zrobić fizycznie)i nie sprawdziła dokładnie zawartości. Dodam że towar przywiózł pracownik firmy Łazienka+ a nie jakiś kurier. Ja po powrocie z delegacji również nie rozpakowałem, poprostu sprawdziłem tylko że kabina brodzik i syfon jest, zaufałem poprostu sklepowi który podobno jest godny zaufania. Po jakichś 3 tyg udało mi się doprowadzić w końcu do montażu. Po rozpakowaniu brodzika okazało się że jest pęknięty. Wziąłem go do sklepu Łazienka+ w Luboniu i tu okazuje się że reklamacji nie uwzględnia się ponieważ towar nie był rozpakowany w obecności pracownika ( i co mi zrobisz) Nieźle się zdenerwowałem i wróciłem do domu. Po powrocie baczniej się przyjrzałem brodzikowi, zawartości, opakowaniu. I okazało się,że np w komplecie z brodzikiem miał być stelaż z nogami, opakowanie powinno być firmowo w całości a było poksklejane taśmą. Czyli ewidentnie uszkodzenie nastąpiło przy transporcie, a ktoś celowo zapakował towar na nowo i świadomie przywiózł do mnie towar uszkodzony, wiedząc że odbiorcą będzie kobieta i naprawdopodobniej nie będzie odpakowywać. Właściwie można to nazwać oszustwem na ok 500PLN ( nie wiem czy nie powinno się to znaleźć w temace kronika kryminalan:) Wiem że to mój błąd że nie rozpakowałem towaru wcześniej (i tu przestroga dla innych forumowiczów) i będę miał stratę, ale wiem też napewno że towaru nie uszkodziłem i przywieziono go do mnie z pełną świadomością że jest uszkodzone i niekompletne.Taka to firma godna zaufania, w dodatku w momencie zgłaszania reklamacji traktują człowieka jak naciągacza. Może znajdą się osoby na forum które mają jakieś doświadczenia lub wiedze co zrobić w takim przypadku, na odzyskanie kasy jest już pewnie za późno, ale chciałbym zwrócić się do jakichś organizacji, instytucji (na pewno zwrócę się do prasy) itp coby nieco to zaufanie klientów którym się szczycą trochę spadło bowiem bardzo nie lubię kiedy się mnie poprostu bezczelnie oszukuje.
Pyrkosz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 14 maja 2010, 14:10

Re: Sklepy internetowe - ostrzeżenie przed nieuczciwością.

Postprzez Sławol » 19 września 2012, 22:28

Zrobiłeś dużo pisząc tutaj. Niech by była jedna osoba która zrezygnuje z zakupów dzięki twojemu postowi a to już będzie zemsta. Niech każdy z nas- kto to przeczyta przy okazji napomni swojemu znajomemu przy temacie łazienki... Antyreklama reklamuje się szybciej niż zalety :) Napisz do nich maila że chcesz to załatwić po ludzku, że nie możesz się pogodzić z takim przekrętem. Jak nie to zrobisz im reklame w lokalnej gazetce.
Sławol
 

Re: Sklepy internetowe - ostrzeżenie przed nieuczciwością.

Postprzez luki » 19 września 2012, 22:42

"W przypadku uszkodzeń lub ubytków przesyłki, których nie można było dostrzec na etapie odbioru, Klient zobowiązany jest o nich poinformować przewoźnika najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przesyłki i zażądać sporządzenia protokołu szkodowego" :thumbdown:
XI. Odpowiedzialność za wady produktu i niezgodność z umową

w praktyce dochodzenie roszczenia okazuje się to bardzo kłopotliwe, ale życzę powodzenia i wytrwałości :salut:
luki
 
Posty: 67
Dołączył(a): 14 grudnia 2006, 15:43

Re: Sklepy internetowe - ostrzeżenie przed nieuczciwością.

Postprzez Sławol » 19 września 2012, 22:50

Jednak jakby o mojej firmie źle pisali na miejskim forum, to natychmiast szukałbym kontaktu do klienta i dogadaniu sie.:)

Nie przejmuj sie, naszej koleżance z forum zawinęli rowerek za ponad klocka i chodzi uśmiechnięta :)
Poczekaj, może jakoś się rozwiąże, najważniejsze że wszyscy zdrowi.

Ewentualnie poczekaj na wpis pawloka, on zna paragrafy i przepisy, na pewno coś doradzi.. ;)
Sławol
 

Re: Sklepy internetowe - ostrzeżenie przed nieuczciwością.

Postprzez luki » 19 września 2012, 22:55

Kiedyś robiłem zakupy w tym sklepie i byłem zadowolony, od jakiegoś czasu dochodzą mnie różne informacje, często negatywne. :( No i zrobiło się drogo.
luki
 
Posty: 67
Dołączył(a): 14 grudnia 2006, 15:43

Re: Sklepy internetowe - ostrzeżenie przed nieuczciwością.

Postprzez Vin » 19 września 2012, 23:26

Pyrkosz, sklep być może tego wcale nie pakował, nie jest producentem, może też go poniekąd wrobili.
Vin
 
Posty: 64
Dołączył(a): 9 marca 2012, 09:44


Powrót do Aktualności

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron

Telefon interwencyjny
i kontakt z redakcją
 
501 295 785

redakcjaate-lubon [dot] pl

Ogłoszenia drobne

  • Dam pracę
    Praca
  • Inne
    Znaleziono klucze od samochodu
  • Inne
    Zgubiłam złoty kolczyk
  • Dam pracę
    Оператор продукції
  • Dam pracę
    Operator wózka widłowego