Przepraszamy ale do oglądania tej strony wymagane jest włączenie JavaScript.

Kryzys w Lubońskim 1943

Lubońscy piłkarze od dłuższego czasu nie mogą wygrać spotkania ligowego. Ostatni mecz błękitno-biali przegrali z Huraganem Pobiedziska aż 4:0. O spotkaniu, które zostało po raz ostatni w tej rundzie rozegrane na swoim stadionie lepiej się nie rozpisywać. Tak fatalnej serii Luboński nie miał od dawna. Nieporadnie grający zespół z Lubonia nie przyciąga już na mecze od wielu kolejek kibiców. Ze spotkania na spotkanie jest coraz gorzej. Na trybunach ogladających mecze Lubońskiego kibiców można policzyć na palcach dwóch rąk. Często zdarzają się sytuacje, że do walki swoich zawodników zagrzewają liczniej przybyłe grupy przyjezdne. Nie jest tajemnicą, że nad klubem zbierają się czarne chmury. Od dłuższego czasu boryka się on bowiem z problemami finansowymi. Z informacji jakie uzyskaliśmy od działaczy Lubońskiego wynika, iż ze stanowiskiem prezesa pożegna się Karol Bąkowski. Prezes dostał termin rozliczenia się z klubem do 5 grudnia br.. Jak mówi się już oficjalnie klub zostanie przejęty przez obecnego v-ce prezesa Stanisława Wojskiego. Luboński liczy, że dostanie także wsparcie ze strony Urzędu Miasta Luboń. W poprzednich latach takie wsparcie klub bowiem otrzymywał. Na zmiany czekają również piłkarze Lubońskiego, którzy nie ukrywają, że w takiej atmosferze jaka panuje w klubie gra nie sprawia im przyjemności. Brak boiska do treningu, brak trenera, brak ciepłej wody to tylko niektóre niedogodnienia na jakie narzekają zawodnicy. Jak przyznali zawodnicy rozpatrywali nawet możliwość nie rozegrania ostatniego spotkania z Huraganem. Należy zdawać sobie sprawę, że jeszcze parę lat temu marketing sportowy zaczynał się i kończył na rozwieszaniu plakatów zachęcających do przyjścia na mecz, obecnie to już nie wystarczy. Dziś, żeby przyciągnąć kibica na stadion trzeba się z nim zaprzyjaźnić, a także go zainteresować. Jeśli klub nie ma fanów, którzy będą mu pomagali w ściągnięciu kibiców na stadion między innymi poprzez wymyślanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych to trybuny długo będą puste. Jak będą puste trybuny to nie będzie też sponsorów. Oczywiście do tego wszystkiego muszą dochodzić wyniki jakie osiągają zawodnicy. Wiadomo od dawna, że wzorowa współpraca z kibicami może być kluczem do sukcesu w sprawach marketingowych. Nie należy również zapominać o mediach, co niestety często jest pomijane. Pomijając media tak naprawdę pomija się kibiców, którzy bardzo często właśnie z takiego środka przekazu czerpią informacje o swoim klubie. Do końca rundy pozostało jeszcze tylko jedno spotkanie i należy wierzyć, że od kolejnej rundy klub wyjdzie na prostą, a szykująca się zmiana będzie początkiem wspinania się Lubońskiego na wyżyny sportowe i wyjście z kłopotów.

Izabella Chodorowska

 

Huragan Pobiedziska - strzelcy bramek
44' Oskar Włodarczyk 0:1
48' Mikołaj Witaszyk 0:2
83' Mikołaj Witaszyk 0:3
91' Adam Napieralski 0:4

Telefon interwencyjny
i kontakt z redakcją
 
501 295 785

redakcjaate-lubon [dot] pl

Ogłoszenia drobne

  • Inne
    Bezpłatna usługa koloryzacji.
  • Dam pracę
    Nastawiacz - kontroler zautomatyzowanej linii montażowej
  • Dam pracę
    Praca
  • Inne
    Bezpłatna usługa koloryzacji.
  • Dam pracę
    Przedstawiciel handlowy - Wielkopolskie
  • Inne
    Czasowa opieka nad pieskiem
  • Dam pracę
    Pracownik ochrony - Komorniki
  • Inne
    Znaleziono iPhone